ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

مجموعه پارسیان اولین مجموعه یکپارچه فروشگاه ماینر و صرافی ارز دیجیتال در ایران می باشد که با استفاده از نیروهای جوان و مجرب در تمامی حوزه های مربوط به رمز ارزها در حال خدمت رسانی می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

ماینر

 

یک شرکت استخراج متعلق به مرکز دادرسی اینترنتی روسیه مد نظر دارد با استفاده از امکانات خود،حدود 20 درصد از بیت کوین کل بازار را استخراج کند. به نقل از کوین تلگراف و بر اساس گزارشی از آربی سی که در روز 29 اکتبرانتشار داده، شرکت استخراج روسیه قصد دارد در یک کارخانه تولیدی فلز که به علت تحریم های آمریکا از سال 2018 تعطیل شده بود، مستقر شود.کارخانه ای به اسم روسال، از این پس میزبان استخراجی خواهد بود که یک پنجم تولید بیت گوین جهانی را به خود اختصاص می دهد. مدیر عامل این شرکت دیمیتری مارینچف، گفته:

ایده ما تغییر کاربری این کارخانه و فروش توان کامپیوتری آن به عنوان خدمات فناوری اطلاعات است.

مارینچف در سال 2017 با فروش 43 میلیون دلاری در عرضه اولیه سکه، آر بی سی را هدایت کرد.فروشی که همچنان در روسیه اولین و بیشترین فروش است.

 

صنعت استخراج در دنیا درحال بازگشت

 

رقابت برای استخراج بیت کوین، یک بار دیگر در سال 2019 در حال بالارفتن است. با وجود عملکرد خود بیت کوین، هش ریت یا قدرت محاسباتی ترکیبی مختص استخراج، در حال ثبت رکوردهای بیشترین نرخ خود در کل تاریخ است.

بیت مین، یکی از بزرگان صنعت ماینر،ماه پیش از ساخت بزرگترین فارم استخراج خود در تگزاس خبر داد. کنان نیز در این حین موفق به فروش 300 میلیون دلار عرضه اولیه عمومی (IPO) شده است.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • پیمان سعادت

ماینر

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.