ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

مجموعه پارسیان اولین مجموعه یکپارچه فروشگاه ماینر و صرافی ارز دیجیتال در ایران می باشد که با استفاده از نیروهای جوان و مجرب در تمامی حوزه های مربوط به رمز ارزها در حال خدمت رسانی می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

خرید بیت کوین

در حالیکه تمام توجه ها در روز ۵اوت به قیمت پس از هاوینگ بود، این ارز در تحریک بازار وسود اوری برای سرمایه‌گذاران ناموفق بود.

 

 

سود مورد انتظار لایت کوین در مسیر تحقق ناکام ماند

 

بر اساس داده‌های coin360، قیمت لایت کوین، پنجمین ارز دیجیتال برتر مارکت کپ، در روز دوشنبه، ساعاتی پس از هاوینگ به100 دلار رسید. پس از اتمام فرآیند هاوینگ، ماینرها به جای ۲۵لایت کوین برای پاداش استخراج بلوک،تنها ۱۲/۵لایت کوین دریافت خواهند کرد. اگر چه نمیتوان تضمین کرد، اما این افزایش نایابی، می‌تواند باعث افزایش قیمت یک توکن گردد. هاوینگ لایت کوین، ۱۳درصد به ارزش این ارز در ۲۴ ساعت گذشته افزود. با این حال،طی هفته جاری،خرید بیت کوین بهتر از لایت کوین و تمام الت کوینهای دیگر عمل کرده و افزایش قیمت ۱۰درصدی را تجربه کرده است. اریک ترنر (Eric Turner) مدیر تحقیقات شرکت تحلیلی بلاک چین Messari، در مصاحبه با خبرنامه الجزیره گفت:

در بازار خرسی، بسیاری از معامله‌گرها، هاوینگ لایت کوین را بستری اساسی و مناسب برای معامله دیدند اما این معاملات شلوغ و پیچیده شدند.

وی همچنین افزود:

حالا که هاوینگ اتفاق افتاده، برخی از سرمایه‌گذاران در حال خروج از این تجارت هستند.هاوینگ‌ها عامل قیمت گذاری جدید خواهند بود و خود این امر آن عامل مثبتی که همه فکر می کنند، نخواهد بود.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • پیمان سعادت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.